Måndagen den 30 maj 2011

Äventyren i helgen har gått bra och jag har haft roligt men det har tagit lite på krafterna, är lite seg idag. Min kära vän Sara som jag spenderat större delen av helgen med har gjort en väldigt fin sammanfattning av vår tripp till Arvidsjaur som jag tycker ni kan kolla in på hennes blogg  http://sarakulneff.blogspot.com .

Idag har jag hittills bokat biljetter till Nyköping, 12-19 juni är jag där för de som vill umgås med mig, köpt ett par skor och handlat mat. Det händer med andra ord inte alltför mycket här. Mina planer är att jag ska planera de workshops som jag ska leda den 11 juni så är det klart och sen ikväll blir det tacomys med Sara, Danne och Minna. Minna åker till New York om ett par dagar så det lär dröja länge innan man ser henne igen:(

Håller just nu på att gå in mina nya skor eftersom jag är expert på att få skoskav. Tänkte nämligen ha dem på skolavslutningen på onsdag. Frågan är bara vad jag ska ha för kläder till? Dagens I-lands problem!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh skit snygga skor, var har du köpt dem?

2011-05-30 @ 19:44:44
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0