Måndagens aktiviteter

Hade ställt klockan på 8.00 men misslyckades toltalt med att kliva upp då. Klockan kvart över nio satt jag i soffan och åt frukost och planerade min dag. Eftersom det var så himla härligt väder ute skippade jag att gå till Korpen och träna som jag tänkt och var istället ute på en promenad/joggingtur. Det var jätteskönt! Sommaren är på väg:)

Handlade, lagade mat, mailade och pysslade med lite av varje, pratade med Sara innan det var dags att bege sig mot bussen till Skellefteå. Hade sista lektionen med mina barngrupper idag så föräldrar och syskon var och tittade. Det var roligt och eleverna skötte sig mycket bra. Ska bli spännande och kul med föreställning. Lite nervös för hur det ska gå är jag men det blir nog bra.

Kom hem strax innan åtta och har ätit och sitter nu och tittar på En unge i minuten.
Sammanfattningsvis har jag haft en ganska bra dag. Lite ensamt här bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0