Nattuggla

Jag borde verkligen sova men jag kan inte. Jag kommer inte till ro och min mage kurrade. Så nu sitter jag här istället och dricker te och äter riskakor.

Hade sista danslektionerna i Skellefteå idag och det var jätteroligt. Ibland känns verkligen mitt jobb som världens bästa. Känns lite tråkigt att terminen är slut men mest skönt ändå. Man är ganska sliten nu.

Imorgon ska jag hämta sakerna som mina snälla föräldrar skickat upp med bussgods. Äntligen får jag en micro, dammsugare, kastruller och andra köksprylar. Jag har verkligen fått sätta min kreativitet på prov när jag lagat mat de senaste dagarna. Jag har bla skalat potatis med osthyvel och brett mackor med en slickepott. Det funkar men jag föredrar nog potatisskalare och smörkniv. Jag har också provat på att sopa golvet istället för att dammsuga och det rekommenderar jag inte! Stort tack till den som uppfann dammsugaren.
2011-05-19 @ 00:19:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0