Trevlig torsdag

Idag har jag varit ledig så jag har kunnat lägga upp dagen som jag vill.

Har varit irriterad på min långa lugg ett bra tag nu så i morse tog jag saxen och klippte. Tycker det är jättesvårt att klippa mig själv men jag har ingen lust att lägga massa pengar på att gå till frisören så då fick det bli hemmaklippning. Är ganska nöjd ändå. Jag ser ordentligt nu:)

Efter frukost satte jag igång med att packa upp de sista kartongerna, städa lite för att sedan fixa med hemförsäkring. Jag har också anmält mig till en a-kassa så jag kan få pengar ifall jag står utan jobb framöver.

Eftermiddagen har jag spenderat med Sarah Howard. Hon och jag gick i samma klass i Bjärnum och har i stort sätt inte setts sen dess, men nu jobbar hon på Pite havsbad så nu kommer vi ses både som vänner och kollegor:)
Vi satt på Nodo och fikade och pratade en massa om allt möjligt och tog sen en sväng till biblioteket där Sarah lånade Harry Potter-böcker.

Jag ska strax fixa lite mat och sen blir det Body balance på Korpen. Har inte varit där på säkert en månad. Inte bra! Måste bli ändring på det.

Ikväll är det semifinal 2 också i Eurovision songcontest. Det får man inte missa! Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0