Bättre sent än aldrig

Jag är verkligen ingen flitig bloggare just nu men här kommer ett inlägg.

Mina anställningsintervjuer är över och det kändes bra men det är ju så svårt att veta vad arbetgivarna tycker. Förhoppningsvis får jag besked i veckan som kommer och det känns jättespännande.

Kom tillbaka till Pite i onsdags och sen har det jobbats som vanligt så dagarna bara springer iväg. Fick ett jobberbjudande här i trakterna som kanske kan bli min räddning om jag inte får något av jobben jag sökt. Vi får väl se. Jag tycker inte om att gå och vänta, jag vill veta nu!

Hade tänkt att gå och kolla på julklappar idag men eftersom jag inte fick nån lön igår (orsak=okänd) så känns det inget roligt. Istället har jag varit på Korpen och kört ett dansaerobics- pass och sitter nu och dricker kaffe. Korpen har en temadag idag vilket innebär roliga pass under dagen och mat på Challenge ikväll vilket är gratis för medlemmar. Gillas! Ska tillbaka och köra Functional moves kl.14.30. Väldigt hurtigt om jag får säga det själv:P

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0