Det rör på sig

Det vill säga det händer mycket i mitt liv just nu.

Igår jobbade jag i Arvidsjaur i 15 timmar. Eleverna från Moskosel och Glommersträsk visade upp lite dans och fick sen se en dansföreställning med gruppen Exiled, som är en breakdancegrupp från Luleå. Eleverna var jätteduktiga och mitt lärarhjärta värmdes. Exiled var också superduktiga och eleverna var imponerade. Exiled höll i workshop efteråt där vi fick prova på lite olika moves. Jag var så kass! Däremot var en del elever naturbegåvningar. Jag tror att de får lära mig nästa vecka. Roligt var det i alla fall och ont i kroppen fick man.

När två föreställningar med tillhörande workshops var avklarade undervisade jag eleverna på Kulturskolan. Tre lektioner som flöt på bra trots att jag kände mig trött och flummig. Var hemma i Pite igen vid nio och då var jag uppe i varv så det tog ett tag innan jag kunde somna.

Jag har blivit kallad på en till anställningsintervju. Den ska jag göra den 21 november för att sedan göra en till då den 22 november. Lite nervös är jag men det ska bli kul också.

Om en stund kommer Jenny hit och ska intervjua mig inför sin C-uppsats. Då får jag chansen att öva inför kommande anställningsintervjuer.

Snart är klockan 11.11 den 11/11 2011. Coolt!

Trevlig fredag kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0