Ett besked...

...och tyvärr var det negativt. Jag fick inte jobbet i Ludvika. Tog det dock inte så hårt utan känner mig ändå nöjd över att jag var en av de två som fick komma på intervju. Nu håller jag alla tummar för det jobbet jag verkligen vill ha.

Började få ont i halsen igårkväll och det blev värre under natten. Usch och blä! Som tur är känner jag mig inte så hängig utan "det sjuka" sitter mest i halsen, lite i näsan också. Har kraxat lite och det var ganska slitigt att ha barndans men nu när jag fått äta, duscha och vara tyst ett tag så känns det bättre igen. Mycket te med honung, sömn och mucoangin så ska det nog ge sig.

Ja det var allt från mig denna måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0