Jobba, jobba, jobba!

Då är man igång med jobbet igen efter en veckas paus från planerande och undervisande. Kändes lite tungt igår men nu efter två dagar känns det precis som vanligt. Konstigt vad fort man ställer om sig från en situation till en annan.

Var på Functional moves idag och herre jösses vad jobbigt det var. Trodde seriöst att jag skulle trilla ihop ett tag men jag tog mig igenom det och känslan efteråt är belöningen.

På torsdag är det föreställningsdags i Arvidsjaur för de elever som är med i Skapande skola-projektet. Det blir spännande. Lite nervös är jag även om det inte är jag som ska dansa. Det blir en lång dag eftersom jag måste åka hemifrån redan vid sextiden och lär inte vara hemma förrän vid halv tio på kvällen men sen har jag inga lektioner på fredag så då kan jag ta sovmorgon.

På lördag är det Dans i Novembermörkret i Skellefteå där en av mina grupper ska vara med. Är lite stressad över det eftersom de inte lärt sig hela dansen ännu men vi har ju tid att repa både imorgon och på lördag så det ska nog ordna upp sig det med.

Har en hel del planerande och koreograferande att göra (som vanligt) men jag försöker att ta det med ro och inte stressa upp mig. Det gäller bara att lägga upp sin tid på ett bra sätt så löser sig det också.

Är ganska säker på att huvudvärken, yrseln och illamåendet, som jag lidit av, beror på stress så jag försöker tagga ner lite och tänka: Det löser sig!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Synd att DIN är just i helgen när jag är på kryssning :( hade velat se... Lycka till!

2011-11-08 @ 21:56:27
URL: http://zanalysis.wordpress.com
Postat av: Johanna

Klok du är! :)

2011-11-09 @ 08:26:13
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0