Josse på dåligt humör

Gick och la mig med sprängande huvudvärk och vaknade på samma sätt. Usch! Hoppas verkligen att det ger med sig under dagen. Dessutom har jag ett av Sveriges sämsta abonnemang så jag har ingen täckning på mobilen. Man blir så låst och det irriterar mig till max! Vore ju en sak om jag befann mig ute på landet men jag bor ju mitt i stan! Gick in på Telenors hemsida och den fungerar ju såklart inte fullt ut så jag kan få den information jag behöver, men jag är så välkommen att ringa kundservice. Ja och hur ska det gå till då??? Grr!!!!
Nu verkar mottagningen ha kommit tillbaka dock, bara att hoppas att det håller i sig. Jag MÅSTE byta operatör.

Om en timme ska jag till Hårstudion och klippa mig. Det är så efterlängtat! Efter det blir det lunch med Sara, Anna och Lotta. Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0