Lördag 12 november

Detta är ett datum som har varit inpräntat i mitt huvud ett tag eftersom det är dags för Dans i Novembermörkret på Nordanå i Skellefteå. Jag har endast en dansgrupp med och det känns jätteskönt. Jag kommer heller inte dansa vilket också känns jättebra för då kan man fokusera på att peppa eleverna och samtidigt ha fina kläder på sig. Vi danslärare är inte uppklädda så ofta så det gäller att passa på när man har chansen.

Dragkedjan på min ryggsäck har gått sönder så igår gick jag och köpte väskan som jag velat ha lääänge.
Visst är den fin? Jag ska inviga den idag:)


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, den väskan var riktigt snygg Josse! kram

2011-11-12 @ 10:55:20
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0