Novembermörkret

Föreställningen igår gick bra och det var roligt att få träffa alla andra danslärare och se så duktiga dansare. Tyvärr såg jag inte så mycket av själva showen men responsen från publiken talade för att det var en bra show.

Idag tog jag sovmorgon och hade sen planer på att göra lite lektionsplaneringar men det har väl gått sådär, dvs inget planerande. Tog en promenad medan det fortfarande var ljust och det kändes att det var novemvber för det var riktigt kyligt idag och jag önskade att jag hade haft mössa. Nu är det som sagt mörkt sen ett tag tillbaka och det är så deprimerande och gör mig så seg och trött. Det är nästan så jag börjar längta efter lite snö som lyser upp lite i alla fall.

Strax är det dags för Bodybalance och efter det blir det en lugn kväll i soffan.

Stor kram till min pappa på Fars dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0