Ett steg på vägen

Mitt första blogginlägg på nya datorn och än så länge är den toppen:) Allt går så mycket fortare och äntligen kan jag sitta var som helst eftersom jag inte måste ha strömkabeln i hela tiden. Stort plus när man har en laptop.

Igår fick jag mail om att jag är kallad på anställningsintervju till det jobbet jag så gärna vill ha. Jag bara hoppade av glädje här hemma. Det är ett steg på vägen och jag har ända fram till 22 november att förbereda mig. Lite för lång väntan om jag får säga vad jag tycker men otroligt glad att jag blivit utvald. Om anställningsintervjun går bra blir man kallad till ett undervisningsprov senare. Jag ska kolla med dem om jag kan få göra det samtidigt som intervjun eller skicka en film från nån av mina lektioner eftersom jag varken har ekonomi eller tid att åka 120 mil söderut två gånger. Hoppas att det ska lösa sig på nåt sätt. Håll alla tummar ni kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0