Höstlovet är här!

Det är lördag och jag har sovit 10 timmar i natt! Sov en timme igår eftermiddag också så 11 timmar kanske man kan säga. Det var nog just sömn som jag behövde för idag mår jag mycket bättre. Lite snuvig men annars känner jag mig frisk. Hurra!

Johanna är på besök hos mig nu och det är jättemysigt. Hon har varit med mig på jobbet i Arvidsjaur och igår eftermiddag var vi en sväng på stan och sen åt vi middag på Thai Garden. Vi tittade på Tomten är far till alla barnen och åt popcorn. Mycket skratt blev det och mycket smulor i soffan:P

Idag bara glider vi runt och gör det vi känner för. Har gått en snabbis på stan men eftersom det var så mycket folk så gick vi och handlade mat istället och gick sen hem igen. Har spelat yatzy, druckit kaffe (lite pensionärsvarning på oss jag vet) och sitter nu och smälter lunchen. Jojo är duktig och pluggar och jag bara slöar:)

Om en timme ska vi fika hos David och ikväll blir det middag på Challenge.

Det var lite snö i Arvidsjaur. Usch!


Efter 5 danslektioner är det bra att stretcha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0