Lördag på Uddmansgatan

Det händer inte mycket här kan jag säga. Är så himla seg! Jag tror att allt jobb och resande tar mer och mer på mig för de senaste lördagarna har jag varit helt slut. Tur att det snart är lov.

Vaknade halv sex i morse och var jättesnorig. Helt omöjligt att somna om då det bara slemmade till i halsen (mycket intressant info jag vet:P) så vid sex klev jag upp och drack te och pillade med datorn. Jag som hade tänkt att detta skulle bli en efterlängtad sovmorgon. Får försöka med det imorgon istället.

Gick en sväng på stan på förmiddagen men det var kallt och jag var inte så inspirerad så efter att ha handlat på Coop gick jag hem. Lagade lunch och bjöd David på makaroner och tonfisksås. Mums! Satt och slöade framför tvn och kände att en powernap skulle nog var skönt så så blev det, i en timme! Ojdå!

Ikväll ska jag på dansföreställning på Acusticum med dansgruppen Vindhäxorna. Det blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0