Sjuk?

Nåt är fel på mig. Har känt mig yr och öm i kroppen hela dagen men har ignorerat det och tänkt att det beror på det gråa vädret och trötthet men kanske inte ändå. På bussen till jobbet började jag känna mig illamående och lite skakis. Gick ändå till kontoret och drack te och pratade med Marie men bestämde sen att det var nog bäst att ställa in kvällens danslektioner. Dansa i tre timmar med yrsel och illamående är nog ingen bra idé. Så det blev till att ta bussen tillbaka till Piteå igen.

Har duschat och ätit lite sallad och illamåendet är borta men yrseln kvar. Är förhoppningsvis bara nåt tillfälligt. Kanske kroppens sätt att säga att det varit lite för mycket de senaste veckorna. Ett lov är nog precis vad jag behöver. Tänker i alla fal jobba imorgon och på fredag men jag lovar att jag ska ta det lugnt. Sen är lovet här!

Om 1,5 timme kommer min lillasyster hit. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0