Systermys

Igår såg vi på tre filmer. Först blev det Hämnden som Jojo sett typ 7 gånger innan och den var ganska jobbig så vi grät båda lite eftersom vi är ganska blödiga. Efter den blev det Black swan som jag velat se länge. Den var ganska obehaglig men bra. Sist blev det LA Gigolo som gick på fyran och den garvade vi lite åt men den var väl sådär.

Idag sov vi till tio. Min enda sovmorgon denna vecka så det uppskattades:)
Åt frukost och gick sen ut där det regnade lite och var kallt så det blev ingen långpromenad som vi tänkt. Gick en sväng nere vid vattnet och sen gick vi lite på stan igen men denna gång shoppade vi inget.

Hem för lunch och yatzyspelande. Hade sen en telefonstund med farfar, farmor, mamma och pappa. Trevligt:)
Gick ut en sväng igen och Jojo drog upp mig på Varvsberget där det är utsikt över hela stan. Var dock ganska kämpigt att ta sig upp där. Bra träning för vaderna.

Nu har vi duschat, ätit middag och spelat ännu mer yatzy och ska snart titta på Hur många lingon finns det i världen.

Kolla in Jojos blogg för bildbevis på vår helg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är nåt med systermys och film, det hör liksom ihop. Tittade också på Lingonen i helgen. Tycker den var jättebra!! Puss

2011-10-09 @ 23:04:34
Postat av: Pappa

Ni verkar ha haft det jättemysigt, jag blir så glad i hjärtat.... hm lite poesi.

Puss pappa

2011-10-11 @ 09:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0