Trevliga söndag

Madde och jag skulle ta en promenad men det regnade så vi gick och fikade istället. Satt på Wayne's och pratade länge om allt mellan himmel och jord. Jättemysigt när regnet öste ner utanför. Vi gick i samma klass i Bjärnum och sen har hon gått året under mig på danslärarutbildningen men vi har inte umgåtts på jättelänge så det var så härligt att äntligen få träffas lite.

Gick och handlade efteråt och då träffade jag Nadja och Alex som jag jobbade med på havsbadet i somras. stod och pratade lite med dem och bestämde med Nadja att vi ska ha vinkväll nån gång snart.
När jag gick hem mötte jag tobbe och lilla elliot som jag bodde grannar med på Nygatan och pratde lite med dem också. En riktigt social söndag med andra ord och det gillar jag.

Nu under eftermiddagen har jag lagat mat och gjort en barndansplanering. Nu sitter jag och tittar lite på 112- på liv och död. De visar från ambulansen i Nyköping vilket är lite spännande.

Kl.18 ska jag på Bodybalance och sen blir det en lugn kväll här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0