Uppdatering från Ö-vik

En av de första sakerna Jojo säger när jag kommer är "Vad länge schampot räcker! Jag har haft det sen jag flyttade in. Det har jag inte tänkt på förut." Ja du Jojo, snillen spekulerar.

Efter att vi fått i oss lite kaffe och jag fått pigga upp mitt ansikte lite gick vi ut på stan. Lunch på Café Lilla Paris precis som förra gången jag var här och vi åt tcotallrik igen. Mums!
Shoppade lite också såklart. Jojo handlade två tröjor och en väst och jag en tröja och de stövlar jag gått och trånat efter länge. Jojo har fina bilder från våran shoppingtur idag.

När vi kom hem till lägenheten var vi helt slut i kroppen. Johannas fötter värkte (värker fortfarande) och jag är helt mörbultad i hela kroppen efter Dannes massage igår. Det blev en stunds vila innan vi gick och handlade och hyrde film. Nu sitter vi med varsin dator och nördar innan det är dags att fixa middag.
Jag har det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0