Var tog helgen vägen?

Den här helgen bara försvann fast jag inte gjort så mycket.

I fredags köpte jag en ny dator. Äntligen! Den bor just nu hemma hos David och blir rensad från alla onödiga program som medföljer. Har dock provat Facebook på den och det gick såå mycket snabbare än på den här gamlingen.

Fredagkväll var jag på Kåren och tittade på PDP som dansade. Innan dess hängde jag hos Madde och drack vin och åt massa chips och popcorn och så var vi en sväng hos Johanna Ekholm som hade inflyttningsfest på "Fin-Ankars". En mycket lyckad kväll med trevligt sällskap, gott vin, bra show och mycket dansande, bland annat limbo. Dock inte min grej eftersom man behöver ha en mjuk rygg vilket jag absolut inte har men det var roligt ändå.

Gårdagen var lite tung. Hade huvudvärk hela dagen och slappade mest. Åt middag och tittade på Jönssonligan hemma hos David och somnade innan elva tror jag.

Idag sken solen så det blev en liten promenad på förmiddagen. Har städat, skruvat ihop en stol (som jag köpte på IKEA för 3 veckor sen), burit ner skrivbordet i förrådet, lagat chili con carne, pratat med mamma, planerat morgondagen, tränat Bodybalance, ätit middag, badat och sitter nu och slötittar på Wedding crashers som går på fyran. Tror jag sett den förut men minns inte riktigt. Funderar på att lägga mig i sängen och läsa istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0