Godmorgon!

Gick upp kl.06.20 för att kunna vara på Korpen kl.7.00 och träna Bodybalance. Har lite träningsvärk från igår och balansen var inte på topp men det kändes bra efteråt.

Nu har jag ätit frukost och druckit alldeles för starkt kaffe och är redo för dagens aktiviteter. Känner mig väldigt hurtig!

Funderar mycket på framtida jobb osv. Känner att jag inte orkar fortsätta med den jobbsituation jag befinner mig i nu men vet inte riktigt hur jag ska få till det bra. Helst av allt skulle jag vilja flytta söderut, typ Linköping, och få ett heltidsjobb där men det är ju inte så lätt. Just nu eftersöks inte så många danslärare men jag får ligga i lite och ligga steget före och sälja in mig själv så kanske någon nappar. Fick ett litet jobberbjudande här i Piteå också som tåls att fundera på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0