Helgens aktiviteter

Fredagskvällen började med att jag, Lotta och Jenny åt tacos och drack vin hemma hos mig. Sedan stylade vi till oss och gick ner till Challenge där Störningsjouren och Felet spelade. Mycket trevligt folk träffade vi och jag hade jätteroligt. Det är inte så ofta jagär ute och festar. Den bästa kommentaren fick vi av Robert Råberg som stod framför oss i baren. När han fick syn på oss utbrister han: "Åh gamla dansare. Det känns som att vara tillbaka på stenåldern!" Det hade vi roligt åt hela kvällen.

Lördagen var en riktig segardag. Mycket tv och godis blev det. Lotta och jag hade en liten nostalgitripp också då vi tittade på Rikssmask 2008. Det var jättekul att se och vad bra vi var:)

Igår städades lägenheten och på eftermiddagen var jag på loppis på Ankars. Köpte en stavmixer för 25 kr. Det kallar jag fynd! Tränade Bodybalance och sen var jag, Lotta och David och käkade middag på Thai Garden. Ett mycket trevligt avslut på helgen.

Kommentarer
Postat av: anna

Åh det låter som en toppenhelg :)



och jag älskar också robert kommentar där, haha!

2011-09-12 @ 11:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0