IKEA

Igår steg jag upp vid sju och huttrade medans jag cyklade iväg till Kåren. Där kom en buss och hämtade upp oss "pigga" shoppingentusiaster och körde oss till Haparanda. Jag sov större delen av ditresan så tiden gick fort.
Framme i Haparanda så slog jag följe med Sofia, Kristin (danslärare år 3), Linus och Alex och vi startade med fikapaus och toalettbesök. Väl inne på IKEA var det massor av folk vilket gjorde att jag ganska snart tappade bort mitt sällskap och blev less pga trängseln. Jag fick i alla fall tag på det jag skulle och återfann även mitt sällskap så vi kunde äta lunch ihop. När vi lastat in alla våra saker i bussen tog vi en sväng på Skopunkten och Candy World. Det var nog den största godisaffären jag varit på nån gång. Tur att vi inte hade så mycket tid på oss för då hade ju kunnat handla hur mycket som helst.

Bussen hem gick kl.16 och alla var i tid! Jag är förvånad! Dumpade de stora sakerna hos Marre och ska hämta dem när jag har bil. Släpade två stora IKEA-påsar på cykeln hem och var helt slut när jag var framme. Åt middag med David och sen blev det inte så mycket med resten av kvällen.

Här är lite saker jag köpte:

Kommentarer
Postat av: Fredrik Lindbom

Kom precis hem från IKEA nu faktiskt.

Kepigt att handla på sånna ställen... bli så lätt att man handlar massor man tror man behöver som man igentligen inte behöver alls, he he.

2011-09-25 @ 18:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0