Övernattning i Arvidsjaur

Har installerat mig i "konstnärslägenheten" i Arvidsjaur som kommer vara mitt hem varje tors-fre. Den är större än min lägenhet och det finns allt jag behöver. Till och med tre sängar ifall nån vill följa med nån gång:P

Det har varit en kämpig dag idag. Jag åkte hemifrån halv sju i morse och slutade jobba för ca en timme sedan. 5 lektioner utspridda över hela dagen är lite jobbigt men det är bara att bita ihop. Det har ändå gått ganska bra men jag känner att jag är på väg att bli förkyld för det ömmar lite i kroppen och halsen kittlar. Har nyst lite oroväckande många gånger nu på kvällen också. Det blir till att ta det lugnt i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0