Planerande

För att få mitt liv att gå ihop så krävs det otroligt mycket planering. Både privat och i jobbet. De som känner mig vet att jag gör att-göra-listor dag för dag samt en lättöverskådlig veckoplanering som jag försöker hålla mig till så jag ska hinna med allt jag vill och måste.

Förra veckan fick träningen ge vika för att jag var så sliten men denna vecka ska jag ta nya tag. På tisdag börjar de med Functional moves på Korpen och det har jag sett fram emot. Provade det en gång på Hälsomagasinet (Nypan) och hade träningsvärk en vecka efteråt. Jag gillar när det är jobbigt. Ska även försöka gå på Bodybalance och ev step och core på fredag.

Imorgon är planen att åka till jobbet tidigare för att koreografera innan mina lektioner men innan dess måste jag laga mat och fixa lite här hemma. Dt gäller att jag inte ligger kvar för länge i sängen....Dags att sova nu då kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0