Regnet det bara öser ner...

...så blöt blir man när man går ut men inte mycket att göra. Bara att klä sig rätt och vara ute så lite som möjligt.

Är jätteseg idag. Tror att det beror på att jag sov dåligt i natt, tränar mycket och äter för dåligt. Måste bättra mig!

Sitter och dricker kaffe nu och ska snart bege mig mot bussen till Skellefteå. Ska försöka att planera lite under resan men oftast brukar jag ju kunna slumra till och eftersom det är grått och regnigt och jag är trött så är nog risken att detta sker idag också. Skärpning Josse!

Jaha, det var ju ett spännande inlägg. Inte! Men nu vet ni hur jag har det. Hoppas alla ni läsare har det bra.
Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0