Sömnlös natt

Har sovit ca 4-5 timmar i natt. Inte ok! Jag behöver i alla falla 8 timmars sömn för att må bra och orka med. Har vridit och vänt på mig och haft jättesvårt att komma till ro. Var snorig i natt också men det är bättre nu. Avbokade Bodybalance och sitter nu i stället och dricker te framför Nyhetsmorgon. Ska försöka sova lite sen så jag orkar med jobbet senare.

Lotta har åkt härifrån nu så det känns lite tomt här och lägenheten känns jättestor (27 kvm). Det har varit trevligt att ha henne här. Hoppas hon kommer tillbaka vecka 44.

Två bebisar har kommit till världen denna vecka. I måndags fick min kusin Terese en liten flicka och igår (tror jag) fick Thess och Pär också en liten flicka. Stort grattis till er! Hoppas jag får se underverken in real life snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0