Vecka 36

Det ar inte varit nån mjukstart på denna vecka precis utan full fart hela tiden.

I måndags gick förmiddagen till att fixa hemma och planera lektioner. Eftermiddagen spenderades i Skellefteå med mina tre barngrupper. Många söta barn där:)

Igår fick jag hoppa in och vikariera på Svenska Balettskolan här i Piteå. Jag hade åk 7 i modernt och det var en jättegullig liten grupp. Det var roligt! Fick sedan cykla direkt till busstationen för att ta bussen till Byske. Där hann jag koreografera lite innan lektionerna satte igång. Lektionerna gick bra och jag var ganska trött både fysiskt och psykiskt när det var slut men på bra humör. Väl hemma blev det mat och dusch och sen bosatte jag mig i soffan och slöade.

Idag gick jag upp hlav sju (plats för reaktion) för att gå till Korpen och träna Bodybalance kl.7. Jag måste försöka hitta nya rutiner för att hinna med att träna så jag tänkte att detta pass skulle passa bra. Kroppen var stel och balansen var inte på topp men det var skönt att komma igång och det var gott med frukost när man kom hem. Hoppas att jag har pli på mig och fortsätter gå på detta pass. Tidiga morgnar (stavas det så??) är ju som bekant inte riktigt min grej men man kanske kan förändras.

Ska jobba lite hemma nu på förmiddagen och sen blir det Skellefteå igen för 2 dansmix-lektioner och en vuxenklass. Det blir nog en bra dag hoppas jag trots trsit väder ute.

Imorgon och fredag blir det Arvidsjaur och sen är det helg igen. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0