Vecka 38

Helgen bara sprang iväg och nu är det måndag och ny vecka igen.

Sitter på bussen på väg till jobbet och tittar ut över träden som börjar bli sådär höstigt gula och fina. Ska förresten ha temat Hösten med mina 5-6åringar idag. Har varit ambitiös och plockat ihop lite löv, rönnbär, nypon och svampar att visa och prata lite om. Hoppas det blir bra.

Imorgon är det Byske som gäller och då ska jag köra afro med dem vuxna. Det ska bli roligt att skaka loss och svettas ordentligt:)

Onsdag har jag tänkt köra lite lyrisk jazz/modernt med mixdansgrupperna och afro med vuxengruppen. Koreografierna är inte klara men jag har lite idéer i alla fall. Jag hinner nog få ihop lite i alla fall.

Torsdag är min LÅNGA dag i Glommersträsk och Arvidsjaur och jag har en del planering att göra där men det är ju flera dagar kvar...och sen avslutar jag arbetsveckan i Moskosel på fredag som vanligt.

När det gäller träning har jag tänkt hinna med dessa pass:
Styrkemix tis 11.30-12.30
Bodybalance ons 7.00-8.00
Step fre 16.30-17.00
Bodybalance sön 18.00-19.00

Får se om jag får ihop det med jobb osv men allt går om man planerar bra.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0