Veckans planering

Då var det måndag igen. Veckorna bara springer fram.

Jag ska snart packa ihop mina saker och åka till jobbet i Skellefteå. Tänkte försöka koreografera lite och planera innan jag har mina lektioner för jag är så dålig på att göra detta hemma. Det blir lätt att jag fastnar vid datorn eller tvn istället.

Imorgon ska jag tvätta, ev träna på Korpen och laga matlådor innan det är dags för jobb i Byske.

Onsdag är planen att träna Bodybalance kl.7.00 och sedan fixa med lite av varje här hemma innan jobb i Skellefteå.

Torsdag och fredag är det jobb i Arvidsjaur och sen är det helg igen:)

Kommentarer
Postat av: Marie Bobäck

Vilken energi du har! Jag minns inte att jag hade det när jag var i din ålder -men det är länge sedan förstås...

2011-09-13 @ 19:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0