11 april 2012

Sitter hemma i min lägenhet, nydushad och tittar på Project Runway.
Hela förmiddagen idag gick till att resa och sen gymmade jag lite innan jag tog bussen hem till Lugngatan. Vädret är grått och det har regnat. Trist!

Jag har lite planerat de sista dagarna av lovet. Imorgon ska jag åka till Norrköping och träffa Anna och Lotta så det känns som jag bara är i Motala och vänder. Dock kommer jag tillbaka imorgonkväll. På fredag ska jag på lägenhetsvisning igen. Håll tummarna för att den är bra. Sedan blir det träning i form av Cxworx och Afro. Träning blir det även på lördag då de har en gästinstruktör som ska köra Bodycombat. Som jag har längtat efter det. Det är så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0