Aprilväder

Det är sol, sen blir det snö, sen sol igen och så regn. Riktigt aprilväder med andra ord. Bara ett par plusgrader och blåsigt dessutom så det är inte så skönt att vara ute.

Tanken var att jag skulle cykla till gymmet idag eftersom jag har dåligt samvete över allt jag äter. Men jag har en huvudvärk som vägrar ge med sig samt att min rygg krånglar lite så jag tar det lugnt istället. Har lagat matlådor och deklarerat, mycket spännande.

Igår dansade jag med en av mina grupper på torget här i Motala. Det var kallt men annars så tycker jag att det gick bra. Mitt första gig är därmed avklarat och det känns skönt. Nu är det 3 veckor kvar till nästa uppvisning som även den kommer ske utomhus. Hoppas på lite varmare väder då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0