Bra måndag

Denna måndag var mycket bättre än förra måndagen. Kan bero på att jag var på bättre humör och att det smittade av sig på eleverna för de var så gulliga och duktiga idag. Stor skillnad mot förra veckan. Woho! Höjdpunkten på dagen var balettlektionen med mina kollegor för de är så positiva och ambitiösa. Himla roligt att undervisa dem.
Kände mig på bra humör när jag kom hem och brydde mig inte så mycket om att jag blivit dyngsur av regnet. Hoppas att detta goda humör håller i sig.

Har fått tummen ur också och bokat tid hos en kiropraktor på onsdag för min rygg vill ju inte bli bra. Hoppas hon kan knaka till den eller ge lite tips på vad jag ska göra för att den ska sluta göra ont.

Dagens negativa: Har fortfarande inte fått min iphone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0