Dans i Stadsparken

Inte det härligaste vädret för att dansa utomhus i men det fungerade bra ändå. Eleverna satte koreografin och det var ganska mycket folk och tittade vilket är roligt. Hoppas att det väckte intresse hos några så fler vill börja dansa i höst.

Har varit på lägenhetsvsining idag också. En tvåa mitt emot Sporthallen utan balkong eller uteplats. Lägenheten i sig var ok men känns inte rätt för mig. Tror inte jag kommer trivas där. Håller tummarna för lägenheten jag ska få se på tisdag.

Eftersom jag frossat så mycket i god mat, vin, snacks mm den senaste månaden har jag bestämt att ha ett litet uppehåll och vara lite nyttigare. Detta betyder en helg med frukt och grönsaker istället för cola och godis. Hittills har det gått bra men jag har ett sötsug. Bara att stå emot! Nästa helg ska jag till Stockholm med hela familjen plus att min syster fyller år så då tänker jag inte vara nyttig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0