Kaffe i solen

Det är inte helt fel att sitta på balkongen och dricka kaffe med solen som värmer i ansiktet. Mer sånt här väder tack!

Idag har jag gått på promenad, handlat och städat. Håller även på och tvätta och ska strax fixa mat. En typisk söndag skulle jag vilja säga.

Känns lite tungt att börja jobba igen imorgon efter 10 dagars ledighet men det är väl bara att köra på. Snart är det ju ledigt igen:)

Träningsvärken idag är inte att leka med. Hade stora svårigheter att ta mig upp ur sängen i morse men oj vad roligt det var med Bodycombat. Tänk om man kunde få träna det regelbundet.

Måste få gnälla lite över mitt mobilabonnemang också. Inte nog med att det är dyrt och har dålig täckning utan idag när jag pratade med David så bröts samtalet inte en gång utan fyra gånger! Sen gav vi upp. Vad är problemet? Det är ju inte som att jag bor ute på landet precis. Grr!!! Bara ett par dagar till sen är det 3 som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0