Konstig dag

Denna dag började inte som jag ville. Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så har jag inte fått min iphone så jag var utan telefon eftersom jag bytte abonnemang idag. Jag hängde på låset till The Phone House och fick hjälp av butikschefen som var mycket trevlig och hjälpsam. Han kunde inte få fram när jag skulle få min iphone men han har lånat ut en SonyEricsson som jag kan använda så länge. Tack tack tack!

Var på bättre humör när jag gick till jobbet men då upptäcker jag att kortet som man behöver för att ta sig in i danssaeln är kvar hemma. Stor suck! Det var bara att cykla tillbaka hem och hämta kortet och sen cykla tillbaka igen. En liten cykeltur på 8 km. Bra motion i alla fall. Var ganska trött när jag kom tillbaka och tänkte "hur ska denna dag sluta?"

Men jag måste säga att det vände. Hade flyt med koreograferande och planering och eleverna skötte sig exemplariskt. Nu är jag hemma med middagen i magen och känner mig nöjd med dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0