Kontrakt påskrivet

Nu är lägenheten på Storgatan 39 C min from 1 juli. Var och skrev kontrakt nu på morgonen och jag får ett gott intryck av fastighetsbolaget. Förhoppningsvis ska jag få sovrummet omtapetserat så jag slipper gula väggar med fula märken på. Håller tummarna för det!

Igår var jag hos kiropraktorn och hon gjorde en genomgång av min rygg. Som jag trodde så är det muskelknutar i bäckenmuskulaturen (typ nåt sånt i alla fall) som gör att jag har ont. Hon vred och knakade samt gav mig några övningar som jag ska göra tills nästa gång vi ses om två veckor. Hon sa att det var bra att jag kom för jag hade inte kunnat få ordning på det på egen hand. Kändes bra att höra. Nu ska det nog bli bra till slut.

Imorgon ska vi ha länsstudiedag i Linköping vilket innebär att alla musikskolor i länet träffas och diskuterar samarbeten osv. Ser fram emot att träffa lite andra danslärare och kanske utbyta lite idéer. Efter det tar jag tåget till Nyköping för på lördag ska nämligen hela familjen Carlsson till Stockholm och titta på Jesus Christ Superstar. Det har jag sett fram emot länge så jag hoppas att jag inte ska bli besviken. På söndag fyller min lillasyster 22 år så då blir det nog lite kalas. Hoppas på fint väder. Underbart skönt att vara ledig måndag och tisdag för då behöver jag inte stressa tillbaka till Motala utan kan stanna i Nyköping och softa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0