Måndagen den 23 april

Måndagmorgon och frukosten är i magen, snart dags för jobb men tänkte hinna med ett litet blogginlägg först.

Igår provade jag på Box på Feelgood och jösses vad jobbigt det var. Jag hade tur och hamnade med en tjej som också var där för första gången så jag behövde inte känna mig ensam som nybörjare. Hon hade inställningen "jag ska krypa härifrån" vilket innebar att vi körde hårt och peppade varann. Roligt var det och tiden gick fort. Tycker dock att Bodycombat är roligare men kommer nog gå på Box igen om jag har möjlighet.

Idag är det personalmöte, balett med mina kollegor, planering, barndans och dansmix som står på schemat. Hemma vid halv åtta ikväll. Då kör vi då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0