Några ord om påskhelgen

Dåligt med inlägg från mig den senaste tiden och ändå är jag ledig.

I fredags sjöng jag i kyrkan med Motettkören och sen tog jag bussen mot Nyköping. Träffade min kusin Daniel i Norrköping så jag ahde sällskap sista 6 milen. Väl hemma hos mor och far så fikade vi och mamma hade bakat muffins som jag kunde äta. Mums! Efter en trevli middag hela familjen så skjutsade Jojo mig till Malin där vi var ett gäng som satt och drack vin, pratade och spelade spel. Mycket trevligt!

Påskafton började med att Jojo och jag fick varsitt litet påskägg med godis och pengar. Tack snälla föräldrar!

Jojo och jag gjorde en shoppingrunda i metropelen Nyköping (det går fort att gå igenom alla affärer). Kom i alla fall hem med en klänning och en tröja. Eftermiddagen gick till att förbereda inför släktmiddag och vid femtiden var vi 11 pers här på Borgdalsgången. Vi åt, åt, åt, pratade och hade musiktävling som jag kom 2:a i. Timmarna flög iväg vilket tyder på att man trivs:)

Igår blev det promenad i solen, solande på altanen och sen kom farmor och farfar och åt middag med oss. Det var också trevligt. Kvällen avslutades med att mamma, pappa och jag spelade plump. Jag kom 2:a där också.

Annandagpåsk idag och jag ska träffa Lina lite senare samt träna med familjen.

Fortsatt glad påsk kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0