Träningsvärk och väntan

Blev ingen lägenhetsvisning igår för hon som skulle visa den för mig var sjuk. Synd för jag var peppad. Hoppas att den blir av nästa vecka. Väntar även på min iphone 4S som jag beställde på skärtorsdagen. Har fått det nya simkortet och avtalet från 3 samt fått veta att de flyttar mitt nummer på onsdag så nu är det bara telefonen som saknas. Hade varit perfekt att ägna denna helg åt att lära mig hur telefonen fungerar men jag får väl vänta lite till då...

Var på Cxworx och Afro igår och det känns i kroppen idag. Träningsvärk i nacke och bröstrygg och allmänt stel. Men den bästa medicinen mot träningsvärk är ju att träna mer så det blir Bodycombat om en timme ungefär. Woho!

Kommentarer
Postat av: Sara

I-phone, gött Josse! Har du 3 också? Då ringer och messar vi ju gratis!:)

2012-04-14 @ 14:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0