Utan telefon!!

Har fortfarande inte fått min iphone och nu har de fört över mitt nummer från Telenor till Tre vilket innebär att jag inte går att nå! Dum som jag är tänkte jag att "det är ju bara att sätta i det nya simkortet i min gamla telefon så länge" men NEJ! Det nya simkortet är ju mycket mindre och passar inte alls i min nuvarande telefon. Sjukt irriterande och handikappande. Jag inser vad beroende jag är av min telefon. Använder den ju både i jobbet och privat. Ska gå tilll The Phone House idag och se om de kan hjälpa mig på nåt sätt. Jag fick ett mail för 9 dagar sedan att min "order är på väg och levereras inom kort", yeah right!

Behöver jag tillägga att jag inte är på humör.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0