Bitter!

Jag är en riktig surkärring just nu. Gnäller på allt möjligt och tycker att livet är trist. Kanske har märkts på Facebook för er som är vän med mig där:P

Eftersom jag är analyserande av mig så tror jag att jag vet varför jag inte är mig själv just nu:
1. Infektion i kroppen
2. För lite sömn
3. Stress
4. Brist på umgänge

Så varför skriver jag om detta nu frågar jag mig själv??? Om jag försöker sova istället så tror jag att i alla fall punkt 1 och 2 kan försvinna inom en snar framtid. Slutgnällt! Over and out!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Slänger iväg en kram till dig och hoppas du blir frisk snart! <3

2012-08-31 @ 07:44:53
URL: http://joohannac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0