Fredag

Veckan gick fort! Kanske var det för att vi var ute på skolorna. Det har gått jättebra och roligt var det:)

Bästa föreställningen var nog den allra sista som vi hade idag. Eleverna skrattade, klappade och tjoade och det smittar ju av sig. Det kom fram en tjej i 8-års åldern efteråt och sa "Vad vackert du sjöng Josefine. Var har du lät dig sjunga så? Jag vågar bara sjunga hemma." Jag blev lite rörd.

Lönen kom idag men den är redan borta för alla stora räkningar kom den här månaden. Kul! Det blir till att leva billigt till nästa lön.

Det blir en lugn kväll för imorgon har vi Öppet Hus så då blir det nog full fart och sen är det 30-års fest hos Lisa och Fredrik. Roligt att det rör på sig!

Bilden visar min fina outfit som jag dansat i denna vecka. Mina kollegor hade lite svårt att ta mig seriöst. Jag förstår dem! Men vad gör man inte för konsten;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha vilken snygging! JA, vad gör man inte för konsten =) Fortsätt sjunga, du är ju duktig på det ju! kram

2012-08-24 @ 18:54:29
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Sara

Åååååh du är jättefin!!!

2012-08-24 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0