Back in the Pite-Yo

Igår anlände jag till Pite igen. Denna gång som besökare vilket känns lite märkligt. Pite känns dock fortfarande som hemma för mig trots att jag flyttat härifrån. Det är riktig vinter här. Det har snöat och blåst massor sedan igåreftermiddag och det svajade ordentligt när vi landade på Kallax. Hade en snäll taxichafför (stavas det så?) som körde mig ända fram till Davids port så jag slapp gå i ovädret. Tack för det!

Det var roligt att få träffa David igen. Vi har inte träffats på 2 månader och babblade på om allt möjligt. Vi åt middag och tittade sen på Melodifestivalen och lite på Bond innan vi somnade. Vi gillade INTE Björn Ranelid utan tyckte det var ett skämt att han ska få vara med i finalen. Men så blir det när svenska folket får rösta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0