Burr!

-17 visade min termometern i morse och jag vet att det är många som hade det kallare så jag tänker inte säga mer än att det var kallt.

Först på schemat idag stod fotografering. Jag blev fotad utomhus till hemsidan och tavlan som sitter i entrén till Musikskolan. Jag blundade på många men något bra kort blev det nog hoppas jag.

Har sedan spenderat arbetsdagen med att koreografera klart "Hearts in the air" och tränat lite med Therese. Eller "stuffat" runt lite som hon uttryckte det. Har också fått hälsa på några "kulturmänniskor" i kommunen som kan vara bra att veta vilka de är. Det börjar dyka upp lite tillfällen för dansuppvisningar också och det är roligt!

Therese och Marcus lånade ut sin bil så jag kunde åka till Maxi och storhandla. Stort tack för det! Hade varit så jobbigt att cykla i den här kylan.

Har tittat på The Holiday och druckit lite vin och slötittar nu på På spåret.
Jag gillar fredagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0