Feelgood

Det är namnet på gymmet där jag numera tränar. Idag fick jag träffa Jens som är peronlig tränare och han gick igenom styrketräningsmaskinerna så jag kan komma igång. Kan meddela dig Sara att han såg ganska bra ut men var lite för gammal för min smak:P I vilket fall som helst så fick jag prova lite och han påpekade att det syntes på min kropp att jag tränat mycket. Det kändes bra att få höra. Han konstaterade också att det jag ska fokusera på är baksida axlar och bröstryggen för mina axlar lutar lite fram vilket jag är medveten om. Nu är jag peppad på att komma igång ordentligt. Efter lovet ska jag köra på allvar och lägga upp träningsschema vecka för vecka. Pepp, pepp, pepp som Pia brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Pia

Helt rätt! Pepp pepp! :D

2012-02-16 @ 23:42:17
URL: http://piapepp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0