Kalles

Igår gjorde jag nåt som jag inte gjort på flera år. Jag var på Kalles!

Kalles är en krog i Pite som vi hängde mycket på 2007 och 2008 men som jag sedan tröttnade på eftersom det var ganska sunkigt och det var så mycket fulla och odrägliga männsikor där. Challenge öppnade och där var det mycket fräschare och trevligare vilket har lett till att Kalles inte beökts av mig förrän igår.

Vi var ett gäng "gamlingar", dvs föredetta elever på Musikhögskolan, som drack lite gott och satt och pratade. Betydligt trevligare än jag trott. Kanske var det för att det nästan bara var folk från Musikhögskolan där och vi behövde varken trängas eller överrösta hög musik. Tummen upp för Kalles igen!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Lindbom

Gammla Kalles ja.

Nu jobbar ju inte Mattias där längre heller.

Så vet inte om det finns nått att hämta alls där nu mera, he he.

2012-02-25 @ 19:09:20
URL: http://www.youtube.com/fredriklindom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0