Måndagen den 20 februari

Jag trivs mycket bra med att vara tillbaka i Piteå. Idag har jag gått på stan och shoppat lite. Sen mötte jag upp David och Danne för en kort fika på Wayne's. Venla kom också och när Danne skulle till jobbet gick vi övriga till Thai Garden och käkade lunch. Det känns inte som jag varit härifrån utan det känns som jag fortfarande bor här vilket är en lite märklig känsla. David och jag gick en sväng till på stan innan vi gick hem till honom och drack kaffe.

På kvällen var jag hos Marre och pratade och skrattade. Skönt att få skratta så tårarna sprutar och utbyta arbetserfarenheter.  Stor kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Puzz på dig gumman, så himla nice att få se dig igen!

2012-02-24 @ 07:33:05
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0