Sammanfattning av helgen

Gårdagen spenderade jag i Linköping tillsammans med Christian. Vi gick runt på stan, käkade lunch, han visade mig Kulturskolan, där han jobbar, och avslutade dagen med en fika då även Anna (Christians flickvän) var med. Timmarna bara sprang iväg och jag var på bra humör när jag åkte hem till Motala igen. Kvällen spenderades framför Melodifestivalen där jag hejade stenhårt på David Lindgren. Tyckte det numret var överlägset bäst och jublade när han gick till final. Såg lite på Shall we dance också men den var lite seg så jag gick och la mig innan den var slut.

Vaknade idag och tittade ut på ett soligt vinterlandskap så det blev en långpromenad på förmiddagen. Jätteskönt var det! Eftermiddagen har spenderats i köket där jag lagat tre maträtter så nu har jag mat för hela veckan. Nu blir det nog inget mer vettigt gjort idag. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Mirjana

Vintern är inte så hård i år Josse så det är lättare att promenera runt än när du och jag pluggade matte. Hoppas du trivs i Motala!

Long time no see!

Kram, Mirjana

2012-02-13 @ 23:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0