Trevlig tisdag

Nu har jag träningskort på Feelgood. Fick träffa en kvinna idag som visade mig runt och gick igenom hur man bokar klasser osv. Nästa vecka ska jag träffa en PT. Roligt! Vanligtvis brukar man ju få en vattenflaska eller liknande som ny medlem men nu hade de en annan kampanj så jag fick ett par TRÄNINGSSKOR!!!! Ett par vita och lila Nike-skor. Väldigt generöst. Jag bockar och bugar. Imorgon blir det Bodybalance. Det var ett tag sedan sist.

Har varit på Vätternskolan och hälsat på idag som är en skola med estetisk profil. Där träffade jag Linda som är danslärare där. Känns bra att ha någon att bolla idéer med osv. Hon var jättetrevlig så jag stannade ett tag och hjälpte till med en repetition innan jag gick tillbaka till Musikskolan. Som det ser ut kanske jag kommer undervisa i en skola efter lovet. Hoppas på det.

Körrep har det varit nu på kvällen och jag har faktiskt lärt mig några av sångerna. Riktigt stolt över mig själv. Johanna, en tjej i kören, kläckte ur sig dagens roligaste kommentar när jag stod och pillade på några söta bebiskläder som Lisa (en annan tjej i kören) hade fått: "Ja nu drar det i livmodern va?". Låter inte alltför trevligt men vi fick oss ett gott skratt:)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Gud vad generöst med nya träningsskor! Det har jag aldrig ens hört talats om att någon fått!

2012-02-08 @ 07:58:05
URL: http://zanalysis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0