Uttalande om Melodifestivalen

Såg bara slutet igår eftersom vi kom hem från Linköping ganska sent så jag tittade på svtplay idag för att få en helhet. Jag sammanfattar det så här: Dead by April och Loreen var helt klart bäst så de var värdiga finalister. Gillade inte Marie Serneholt som vanligt men absolut värst var Sean banan. Usch och blä! Är lite besviken på The Moniker som var toppen förra året men intetsägande i år. Programledarna skötte sig bra tycker jag och Helena Bergströms rollfigurer var roliga. Danslärare som jag är tyckte jag att det var lite bristfälligt med dans igår men det kanske blir bättre i de andra deltävlingarna. Är det Göteborg nästa vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0